Pages

Friday, October 8, 2010

AkTiViTi d'KaMpUnG

Aktiviti hari nie ikut ayah g menyelop kelapa sawit kat kebun..Dr x der wat pape kat umah,apa la salahnya tolong ayahanda tercinta...huhuhuhuu....Sekurang2nya anak2 ku ada gak pengalaman baru.
En.Somi pun aku kerah utk tlg ayah..Biaq keluar peluh skit..huhuhuh...
Anak2 aku suh diorg kutip biji sawit je.tuh pun kejap jer..x larat la apa lah..biasala bebudak kan...
Nie la aktiviti aku masa kecik dulu..Bab2 kutip biji bg kat aku..Tuh pun banyak ngulat..
hehhehehhehe....tuh la kenangan yg terindah...
Masa nie aku jd mandor jer..Nak tolong pun perut ku menghalang dr wat keje2 berat..
Almaklumla mak buyung yg paling hot kan...ekkekekkekke....
Pasan la pulok.....
(siap sedia nak g kebun...sepatutnya bawa buah kelapa nie,anak lak yg sibuk nk naik..Bukan men seronok dia)
(sebelum kutip biji posing dulu kat kete kebal nie...hjehhehehhe)
(nie la upenya org x penah wat keje berat..naik juling bijik mata nak mengangkat kelapa sawit yg ber'KG'2..huuhuu)
(kalau x kenal upe biji sawit..ha...cam nie la upenya biji sawit tuh..)
(adik rasa cam malas je nak tlg mama n baba..huhuhuhuh)
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment