Pages

Saturday, June 12, 2010

DIAM2 BERISI

Erm dah lame rasanya x update blog nie..huuuhu...
Ade la dekat berbulan2..Bukan aku x sudi tapi den x larat.
Tanpa ku pinta,tetiba den merasa kan cam ada sesuatu perubahan...Ape la gamaknya..
Aku tertanya2 pasa En.Somi..Dia pun x tau apekebendanya..memang la dia x tau,perubahan pada badan den bukan badan dia..Dah tentu la aku yg rasa..hehhehehhe....
Bila ditolak..tambah..darab..bahagi...ops...sebulan sudah x dtg teettttt.....
Oh...tidak syak lagi.....Mungkinkah terjadi???
Tanpa membuang masa den suruh la En.Somi g farmasi,beli preknen test.....
Berdebar2 jer rasa hati nk wat test..rasa cam memula pregnan lak....hehhehe..
Dan keputusannya...Jeng..Jeng...Jeng.....Betul la aku preknen....teruja n terkesima sekejap..
Coz menda x dirancangkan..Tapi syukur alhamdulillah..aku terima anugerah nie ya alllah...
Semenjak den berbadan 2 nie,nak tgk pc pun rasa loya..Tuh la penangan En.somi..Ni betul sakit buatan manusia(En.Somi la)..Hope dapat baby boy la kali nie..amin...
Skang usia kandungan dah berusia 19minggu.
Dah terasa ada gerak2an kat dlm nie..Syahdu jer rasa.
So keadaan skang x der la cam memula ari tuh.
Alhamdulillah skang lebih baik,cume sakit kepala tuh biasa la...
Nak melayan anak2 lagi,En.somi lagi..layan perasaan lagi..hehehhehhe.....
Mengandung kali nie alhamdulillah den x do alah teruk..
Mabuk Biasa jer...Cuma kerap sangat x sihat...Batuk la..Demam la..Sakit kepala la...
Sakit itu la..Sakit ini la...Macam2 la....Yg penting x der la smp keluar msk sepital..
Huh mintak dijauhkan.....
hati saya berbunga2......

No comments:

Post a Comment