Pages

Monday, June 14, 2010

SeMuaNyA pAsal BoLa

2010 FIFA World Cup™: Latest Matches

-
Germany4:0Australia
Serbia0:1Ghana
Algeria0:1Slovenia
Hari nie aku layan bola ngan hubby la kononnya..tapi last2 dia kroh..kroh....
tinggal aku je la yg terkebil2 layan GERMAN VS AUSTRALIA...
Nak tengok game yg len x der siaran langsung lak kat tv1..Almaklumla aku x langgan FWC,harap kan tv1 n Astro Arena jer la..Aku layan pun separuh masa pertama jer..masuk separuh masa kedua aku dah sampai ke bulan,hehheheheheh...mengejar hubby yg dah bermastautin kat sana(mimpi indah la tuh)
So skang aku dah tertinggal 2gol tuh..Arghhhh....tensen..tensen..So sat g nk layan siaran ulangan dia..
Nak tengok bagaimana gol yg ke3-4 tuh...
Sebelum tuh hubby memang telah meramalkan yg GERMAN mesti monang la...den pun dah agak dah..Lawan dia pun bukan kuat sangat pun..huhuhuuhuu...
Malam nie pun ada game best gak..mesti layannnnnnnn.........................
Upcoming matches:
Netherlandsvs.Denmark-14 Jun 7.00pm
Japanvs.Cameroon-14 Jun 9.30pm
Italyvs.Paraguay-14 Jun 2.30am

No comments:

Post a Comment