Pages

Friday, October 15, 2010

HaPpy + NeVes

Hari nie g HUKM kali ke 2..Apoiment utk pusing baby..Kali nie hubby pun g sekali..Ok la.X der la neves sangat.Tapi aku tgk pada riak wajah hubby kusut jer..Kesian dia..mesti banyak yg difikirkan olehnya...Ngan keje dia lagi..ngan anak bini lagi..Sabar ye sayang....
Lame gak tunggu doktor nie,sampai hubby pun dah buhsan tahap dewa dewi bintang 3 la.hehhehe.
Ketat giler muka dia..aku pun seriau nak tengok..Kul 1230pm baru doktor muncul..Setelah berbincang ngan doktor,kami pilih opret jer..ingat nk mintak transfer ke teluk intan,tapi doktor terang kan begitu begini..Kami pun bersetuju utk bersalin kat HUKM...so ari isnin nie aku dah kena masuk wad..Hari selasa operasi akan dijalankan..Perasaan tuh happy campur neves..Happy coz x sabar menanti kehadiran org baru...neves coz kena opret..huhuhuu...
Aku harap sume berjalan ngan lancar..N allah permudahkan segala urusan aku pada hari tuh..amin....Sume keluarga call bagi support kat aku...Peh..terharu siut...
Kakak n Icha ikut nenek dia bawa lik kg,so aku x der la kalut sangat..Cuma sunyi skit la..
So kat wad kang x der la aku susah hati kenangkan kakak n icha.Kat sana dah tentu nenek n mak cik2 dia jg ngan sempurna sekali..
Blogger Templates