Pages

Tuesday, August 9, 2011

9 RaMaDhAn

Syukur ke hadrat illahi,kerana aku dapat tau org keje gomen dapat BONUS..So en.Hubby pun dapat la..hehehhehe(gelak jahat)Buleh la buat beli baju raya,kasut raya,tudung raya,mangkuk raya,kueh raya,balang raya,jalan raya,hantu raya...(dah merapu dah tuh)...Harga barang pun skang bukan main mahal skang nie,dgn bonus yg kerajaan bagi nie sedikit sebanyak dapat la meringankan beban kita nie ar..Terima kasih ye PM...
Tetiba ari nie teringin makan pasemboq kakak,(kedai kak wan,JAWI,SPS) memang sedap...
utk mengurang rasa keinginan yg memuncak aku pun buat la...laku pasemboq aku ari nie..habis...Leh buka kedai la cam nie..Yg aku suka pasemboq kakak tuh,kuah kacang dia.Peh......sedap doe..
Ari ni nafsu makan menjadi2 lak aiii...nak makan sup tulang la,sambal petai la...peh...sedapnya...huuhuhu..
Kalau la ari2 cam nie mau bertambah berat badan aku nie...huhuhu..silap2 baju raya rentas tepi dia.kekkeke....jgn terlalu ikut nafsu..berpada2 la....