Pages

Monday, January 11, 2010

Ajl 24

Ajl 24
Masa opening lagi aku dapat rasakan kali nie mesti gempaq..
Maunya x,bila dengaq je Dato siti nyanyi,meremang segala bulu..hehhehhe..
Bila dia berduet ngan Lan&The typewriter..
peh......best giler..Ternganga sat tgk diorg..slurpppp.....ops..terlebih sudah..
Sume lagu layan la..Coz calon2 sume kena ngan jiwa aku....
Sume lagu best..ada la 1-2 lagu yg aku x minat..
Aku mengharapkan Faizal Tahir yg menang..
Pengcara Ally iskandar,Cheryl n Faizal Ismail memang best..
Sempoi n santai..
Aku bagi 10bintang kat diorg..
Hubby aku yg serius tuh pun leh tersengeh2 tgk diorg ber3 tuh..
Kira bagus la tuh..
Persembahan yg paling berkesan kat hati aku Faizal Tahir la..
Walaupun dapat no3,kau tetap juara bro..
Apa2 pun tahniah kepada Aizat,kerana menang Ajl...
Tahniah juga wat yuna yg sempoi tuh...
Aku suka lagu tuh.huhuhuuhu...
Dan yg menarik masa Search wat persembahan..
Lagi gempaq..tetibe teringat sat masa kecik2 dulu...huhuhu...
Search dapat tepukan n sorakan gemuruh dari penonton stadium bukit jalil..
Kalau Search masuk bertanding,dah sah2 dia pulun persembahan terbaik tuh...huhuhuhu...
Searh masih menyegat doe....
Apa pun AJlL24 memang best...............

No comments:

Post a Comment