Pages

Monday, January 11, 2010

SITUASI

Setiap hujung minggu rumahku akan diserang oleh
my bestpren..liena santos..hehhehhe...
Dia selalu lepak sini..almaklumla org bujang....
Bebas kemana pun,tanpa ada org mengongkong..
Malam tadi ngah syok dok layan ajl24,
tetibe aku dikejutkan ngan suara lina yg membingitkan telinga ku,
dgn nada cemas dia meminta pertolongan...
'maya..maya...meh la sini jap.tlg aku...'
asal lak minah nie...argh.....ngah layan nie...
dgn perasaan malas aku pun g la tgk dia kat bilik air..
apa kes lak minah nie panggil aku msk bilik air...
jeng....jeng...jeng.......jeng....
'ko nak suh aku wat ape lak nie...'
dup..dap..dup..dap...
biaq betoi ko nie...
hahhahah....
dgn muka seposen dia bg tau..
'maya tlg la buka cincin aku nie...x bley buka.....'
huh.....nasib baik...ingat suh wat per la td...
hbs sabun mandi sebotol dituang ke jari2 agar mudah cincin tuh dikeluarkan..
naik seram gak..jari dia membengkak..cam susah jer nak keluarkan nie...
aku pun cube sedaya upaya menolong bestpren aku nie...
cuak gak..kalau x bley kuar nie cam ner..nampak gaya kena bawa hukm nie..
cam2 bermain difikiran aku....
bila nengok muka dia..alah..syiannya...memang betul2 penuh dgn kerisauan minah nie..
tetibe aku terfikir sesuatu..minyak ngan sabun mana lagi licin erk????
aku ajak lina test guna minyak...
wat..punya wat akhirnya..cincin tuh leh gak keluar..
alhamdulillah.....
jari dia pun x terluka..cuma bengkak jer..
muka dia yg sadis tadi tetibe bertukar..huhuhuhu.....
nasib baik la x da pape...asal lak leh jadi cam tuh...
upenya dia baru guna cincin tuh,tetibe gatal..garu punya garu....
terhasil la bengkakan pada jarinya...
tapi memang mengerikan aku tgk jari dia..
huh.........selesai 1 kerja..leh sambung tgk AJL....
hehhehhehhehe.......
nie la wajah my best pren..liena santos...hahhahhahha....

No comments:

Post a Comment