Pages

Monday, January 4, 2010

HOT SPRING SG.KLAH,FELDA TROLAK

Program Belia Jati Sg durian.. Masa nie aku eskot diorg jer g Sg.klah..Coz aku pun ahli belia Kg..kebetulan lak masa tuh bie cuti panjang....G la skali..Masa tuh g 2buah bas n 5buah kereta...Ramai la gak..1kg yg g...Meriah doe..Kakak aku pun g sekali,masa tuh dia lik coz ada org kg aku yg meninggal dunia sehari sebelum g...Kawan baik mak aku yg meninggal tuh...semoga rohnya ditempatkan dikalangan org yg beriman...Yg pergi tetap pergi,kita yg masih bernyawa nie sentiasa la mendoakan dan meneruskan perjalanan hidup seperti biasa...x gitu.... Perjalanan mengambil masa 1jam,almaklum la follow belakang bas..berasap la mengekori bas nie...Tapi dah smp bidor tuh kami speed la..coz nk singgah kedai beli telur..almaklumla nk g hot spring..Leh la wat telur separuh masak.Mkn ngan kicap n buh lada sulah skit..peh sedap tuh....hehhehheheh... Kami sampai dulu,sementara menunggu 2buah bas tuh kami pun bersantap la dulu..yummy... mkn sokmo..mau x gemuk...hahhahhahha...... Ada la dekat 1/2jam,baru diorg smp,pas tuh baru uruskan kan tiket..Dewasa Rm10 n Kanak2 Rm8....... imad naik bas ngan mak..... mak,ayah n abang ngah merendamkan kakinya di air panas...irfan leh lak enter freme.huhuhu... ni family kakak aku.tuh pun sebahagian je.anak2 dara dia x ikut sekali...agak gelap sedikit..huhuuhu.. ni je la yg sempat snap..kami lik awal coz ayah ada mesyuarat PPK kul 2.30... len kalileh mai lagi ajak mayang lak....huhuhu...

No comments:

Post a Comment