Pages

Thursday, January 7, 2010

CINTA BALQIS

Memula cerita nie ditayangkan aku x layan pun,langsung x amek port..lantak pi la......
sebenarnya aku minat cerita2 melayu nie.tapi bila hubby x berapa minat,aku pun malas nk layan sangat...
Pada suatu hari entah macam mana,aku ter'tengok' lak citer nie...masa tuh pun kat umah mak.kat kg x da astro,so terpaksalah tgk tv1,2,3,7 n tv9..huhuhu...
huh...cam best jer....Alangkah ruginya aku kerana terlepas episod2 sebelum nie....
Semenjak tuh la aku layan cerita Cinta Balqis nie...
Sedih sangat cerita nie...
Senang jer menitis air mata nie bila tgk cerita nie...
dah cam air paip jer...hehhehhe...
Asik kena paku jer ngan hubby...
Jalan cerita nie x da mengena pun ngan hidup aku,tapi x tau la nape sedih sangat bila tgk...
Mungkin lakonan Eira syazira nie berkesan kot...sebab tuh sampai ke hati nie....
Layan la cite nie.....ter baik...........

1 comment: