Pages

Sunday, January 17, 2010

JANGAN MUDAH TERPEDAYA

Ngah dok melayan hari ahad yg buhsan nie,
tetibe aku teringat lak berita mlm tadi..
Memula tuh x amek port sangat.Tapi bila dgr berita pasal
kementerian kesihatan wat serbuan..Aku layan la..
Dah tentu la pasal ubat2an.Coz menda nie penting utk amek tau.
Takut kita terambik lak kan...
Huh..x sangka lak aku umah budak genius yg di serbu...
Huh nasib la aku tak terjebak ari tuh...
Ada sorg hamba allah nie promote kat aku pil keluaran budak pintar nie...
Secara jujurmya aku x berapa suka sangat kat budak nie.
So aku x amek la..Lagipun betul ke hanya dgn mkn pil2 merangsang minda
nie anak2 kita leh genius...
Semua tuh bergantung ngan tahap pembelajaran anak2.
Kalau rajin usaha,belajar betoi2...Insyallah pandai.
Kalau mkn pil ber'kodi'2 pun kalu x usaha,
apa kejadahnya semua tuh..betul x?huhuhu....
So kesimpulannya..jgn la mudah percaya.
Ngah dok mencari info2 pasal produk budak pintar tuh.
Aku ter buka brader nie pya blog..
penuh ngan info.so korang leh la layan blog tuh..

No comments:

Post a Comment